3-1-10 wintertochtje grevelingen

Het had gesneeuwd, hier en daar begon er al wat water te bevriezen maar het zoute grevelingenmeer bood nog wat kansen voor mijn kanoverslaving.

Rond half 4 ging ik het water op, tijd genoeg om even over te steken naar Herkingen. Ben benieuwd of Restaurant daar geopend is.

In de buurt van het haventje kom ik steeds meer ijs tegen. Gelukkig vaar ik vandaag met plastic boot..

Restaurant is nog dicht. Helaas. Dan maar op de kant even bakkie koffie doen met koek.

Via een leuke wal-start gleed ik vanaf de kant zo het dunne ijs in en ging ik al ijs-brekend het haventje weer uit….Daarna weer snel terug varen om tegen donker weer bij de auto te zijn…

Geef een reactie

